27 d’octubre 2012

diFFerent DaY!

Dijous, a última hora i com de costum, el boss ens va comunicar que tindríem el divendres lliure. Aquesta forma de "vacances a la carta", a la seva carta, és habitual des de fa un parell d'anys. Així que ja m'ho prenc com ve, intentant fer d'aquestes vacances sorpresa un temps de relax o per fer coses que en temps de treball suposa un esforç més gran, més que res pels horaris ... la manca de temps!. No vaig fer gaires plans per al divendres i vaig pensar que quan em despertara, ja decidiria.
 
Imatge de la xarxa
A primera hora, vaig tenir una molt grata xerrada amb el meu amic de l'ànima. Vam compartir minuts i projectes de cadascun, que es desenvoluparien moments després. Sap perfectament com dibuixar un somriure en la meva cara. La millor manera de començar el dia, sens dubte!

Després d'esmorzar, vaig prendre el camí cap a correus, pagament de la factura de llum. Seguidament, a l'ajuntament, pagament de la factura d'aigua. El primer ensurt del dia, han pujat un 40% el consum + l'import de l'iva nou corresponent, resultat ... una ruïna!. Malgrat tot això, el meu somriure seguia intacte. Era un dia ple de llum i res, ni ningú,  faria malbé. A la tornada, vaig aprofitar per comprar el que necessitava a casa. 
Després de col · locar tot al seu lloc, ja gairebé hora de dinar. Després de dinar, vaig baixar a la cafeteria que està davant de casa a prendre un cafè, on treballa una amiga que m'havia enviat un missatge si ja havia decidit sortir amb ella i les seves amigues a sopar. No em venia molt de gust, però ja havia declinat la invitació moltes vegades i vaig pensar que seria una bona ocasió per sortir una mica i parlar. Vam quedar a veure'ns a les nou, davant de casa. Unes sis hores per endevant per fer més coses.
 
Imatge de la xarxa
Quan era de volta a casa, un altre missatge. Era na Francesca. Havíem intentat en diverses ocasions trobar-nos per conèixer-nos i cada vegada un impediment a última hora, tant per part seva com per la meva, demorava la cita per una altra ocasió. Em deia en el missatge que triés lloc per veure'ns, li vaig contestar que davant de casa. En mitja hora, ens abraçàvem per primera vegada.
Francesca va suggerir anar a prendre un cafè al centre, i ens vam anar fent una passejada fins a la cafeteria. Una mini trobada. Francesca-Paula. Vam compartir part de les nostres històries personals. Vaig parlar més jo que ella, espero em perdoni, la propera prometo estar callada!  Em va semblar una noia esplèndida, molt propera, amb un gran somriure que transmet el seu optimisme, el seu gran món interior. Em va explicar com havia transcorregut el seu matí i compartírem opinió sobre els fets. I com ha pujat un post, us ho deixo AQUÍ .  Passejant vam tornar al cotxe i ens vam acomiadar amb  una aferradeta i un fins aviat!!
 
Imatge pròpia

Gairabé hora de passar pel taller, per donar un aspecte "decent" al meu cos i poder estar a punt per sortir a sopar.  A les nou en punt sortíem cap al restaurant. Cinc noies disposades a passar una nit divertida. Un magnífic aperitiu per començar, garrí, pastís de xocolata i vins, acompanyats de rialles i confidències, van fer que la nit s'omplís d'espurna. I per arrodonir, una gran sorpresa, de la qual us deixo una imatge, però permeteu-me que em reservi els comentaris.


 
Un dia diferent, sense cap dubte.

41 comentaris :

  1. De tant en tant aquests dies diferents són necessaris! I tu veig que el vas aprofitar ben aprofitat!! ptonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cal aprofitar-ho, després arribaran els dies llargs de treball.

      Bessets!

      Elimina
  2. Caram Lluna, un dia molt productiu en emocions...
    Conversar amb un amic , una bella manera de passar el temps...Conèixer persones agradables( fer relacions socials...Però això de sopar amb les amigues amb "boi inclòs...va ser traca final,oi?
    Petonets entremaliats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Compartir temps em fa sentir bé, tot i ser una persona que es relaciona poc.
      Però és bo sortir de tant en tant, és com descobrir el món de nou.
      I la traca...un regal pels ulls. ;)

      Aferradetes!



      Elimina
  3. Noia, quin dia més replet d'emocions de les bones! Una mostra que gràcies als conceptes amistat i estima, que no costen diners, podem gaudir d'una felicitat autèntica.
    Ah, esperem un altre post amb tots els comentaris que et reserves...:)
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, no costa res i omple tant poder compartir temps amb els amics!
      Hauré de pair l'esdeveniment per poder parlar-ne, jajja.

      Bessets!

      Elimina
  4. Si que dóna de si un divendres regalat, això està molt bé. Hi ha qui hauria fet el mandres tot el dia, però ja es veu que tu t'ho muntes bé i saps aprofitar el temps. Doncs res, a esperar el següent no? A veure si surt tan rodó com aquest.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiii, eiii que a mi ningú m´ha regalat res, aquest dia s´ha de recuperar quan hi hagi treball, després recordaré bé el dia. :(
      El proper, la setmana vinent, només treballem tres dies. ;)

      Aferradeta!

      Elimina
  5. Quin dia més maco! Tu sí que saps muntar-t'ho! :)

    Me n'alegro un munt per tu, això carrega piles de veritat!

    Abraçadetes, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Energia molt especial, Carme.

      Bessets, nina!

      Elimina
  6. Això si que és una jornada completa, per a mi el millor és la trobada amb la Francesca. Jo l'he llegit molt i és com si la conegués virtualment.
    Espero ens expliquis un altre dia el "final" de la festa.

    Bona nit sa lluna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Pere. A veure si un dia us animau i ens veniu a visitar a Mallorca. Us passejarem per tot arreu. Ara, un "final" com aquest ja és una altra cosa :)
      Una abraçada!!

      Elimina
    2. També tinc les meves preferències, no ho dubtis...
      Va ser un dia molt, molt especial, i poder conèixer a na Francesca va ser fantàstic.

      Bona nit, avui amb lluna plena.
      Una aferradeta, Pere!

      Elimina
  7. Que bo que estava.... el pastisset de xocolata no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, síiii!! ... i portava un gelat al costat per refrescar l´ambient ;)

      Bessets!

      Elimina
  8. Aquests comentaris reservats prometen molt lluneta..... M'agrada que la t'ho passis bé, estem per això.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el que té el ser reservats, prometen. ;)

      Aferradeta, guapo!

      Elimina
  9. Va ser un plaer, dona! i de callar res de res, tu parla...
    Tu també tens un somriure grandiós i una força admirable. Has de continuar així i cosetes molt bones continuaran passant a la teva vida. Ja saps que tinc poc temps però segur que tornarem trobar altres ocasions per prendre altres cafès. La propera, pago jo. Una abraçada i feliç diumenge.
    Ah, i quin final, però quin final de post!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies nina, et vaig sentir com si et conegués des de sempre.
      Prendrem més cafès, qui sap si compartir més coses també.
      Va ser un bon punt final per acabar la nit. :)

      Ara aniré a veure que has fet!
      Aferradetes!!

      Elimina
  10. Aquests dies lliures improvisats sempre surten bé! Quan no esperes res és quan més reps. Molts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sol passar aìxò, quan no esperes res, més reps i al contrari.

      Bessets!

      Elimina
  11. Quina sort lluneta tenir un dia diferent com aquest! aferradetes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem de gaudir de dies com aquest per sortir de la rutina diaria.

      Aferradetes, nina!

      Elimina
  12. Pobre home! Quin perill que teniu, mira com ha acabat...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pobre?? Si va ser ell que es va posar així, ben solet ... pobretes de nosaltres, lo que van patir per ell!! ;)

      Bessets i bona nit!

      Elimina
  13. Per a mi són molt importants els dies de festa, fan que no em senti tan esclavitzada per la feina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I com en tenim poquets, s´han de aprofitar bé.

      Aferradetes!

      Elimina
  14. I així, com si res, un bon dia diferent, sens dubte!
    i l'oxígen i l'energia que donen per anar continuant...

    Petooons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carregada per començar una setmana més, tot i que avui fa un freeeeed.

      Nanit, preciosa.
      Bessets!

      Elimina
  15. Que vagi molt bé aquesta setmana de tres dies, també, amb bones trobades i xerrades i visions... bessets una mica fresquets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment, treballant, grrr ;)
      Tres dies de treball, quatre de festa!!

      Bessets embassats!

      Elimina
  16. Ja l'has ben aprofitat el dia! No has deixat res a l'atzar...Potser n'ho t'hauria sorprés. ^0^
    PETONS!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla que no, oi?
      Doncs tot va ser a l´atzar :)

      Bessets!!

      Elimina
  17. :)

    Que bé!!!

    La llum... acabo de rebre la factura i no es el día dels inocents!!!
    Alucinant!!!

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t´espantis massa...això s´ha convertit en el pa de cada dia.

      Bessets!

      Elimina
  18. Un dia per a tu ben aprofitat, sobretot xq poder compartir aquestes estones donen moltes piles per seguir endavant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que donen energia i alegria per seguir, són molt importants per a mi aquests moments.

      Aferradeta!!

      Elimina
  19. Bello texto, amiga. Me encantó el modo en que vas encadenando los acontecimientos.

    Unas palabras que despiden vida.

    Un abrazo, Luna

    ResponElimina
    Respostes
    1. De eso se trata, de vivir!

      Aferradeta, guapo!

      Elimina
  20. Sa Lluna, m'he estressat!!! de llegir tot el que vas fer!!! però el final és el millor una sortida de dones, segur que vareu arreglar mig món, i vareu esgarriar l'altre mig!!! a passar-ho bé s'ha dit, és el que ens emportarem, els bons moments!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ara et toca relaxar-te ;)
      Si no aprofito els dies que tinc lliures, no surto de casa per res.

      Aferradeta, Marta!

      Elimina

Benvinguts al racó!