17 d’abril 2015

Joc de Lletres de Sant Jordi ~ 2015

LiCOR d'Ou
Arriben dilluns,  des de més enllà d'Austràlia,  en un vaixell fantasma amb capità pirata.  Diuen que porten  un llibre màgic 
que olora a rosa i vos conviden a provar un licor d'ous
Compte, no vos deixeu enganyar!! Expliquen que  els que ho han 
provat resten empresonats al seu maleït castell.

Aportacions al joc de lletres de  JOMATEIXA

El LLiBRE
En què s'assemblen els ous i les roses?
Ah no ho sabeu! No vos perdeu la solució que dóna en Mac dilluns vinent.
Què ... qui és en Mac? Això no es demana!!  És el gran pirata de les endevinalles, que té segrestat el LLIBRE, trobat en un misteriós castell d'Austràlia.

37 comentaris :

  1. No sé jo si m'agradarà el licor d'ous, eh?.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per saber-ho cal que ho tastis, he, he, he

      Aferradetes, Jp!

      Elimina
  2. Boníssims, tots dos. Et felicito de veritat...

    Lluneta abraçades de gairebé mitjanit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràssis, bonica!!

      Bona setmana ... aferradetes!!

      Elimina
  3. M'agraden tots dos però em quedo amb el segon. No sé perquè deu ser. :-DD

    És broma, i tant que ho sé. M'ha encantat ser protagonista d'un relat teu... i al LLIBRE també. Gràcies!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intuïa que t'agradaria més el segon ... vaja, sembla que tinc bona intuïció! ;)

      Aferradetes, Mac!

      Elimina
  4. Aquest licor d'ous fa mala olor i el seu verí va directa a les venes.
    Has descobert el gran enigma d'en Mac i això que era "difícil, mental, matemàtic, inescrutable, sense solució encara". Un rètol vermel per tu, sa lluna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sabia com fer-me amb un rètol vermell i fixa't com ho he aconseguit !! ;)

      Bessets, nina!

      Elimina
  5. Molt bo el primer, i molt graciós el segon. Segur que a en Mac li farà gràcia, fins i tot que li hagis dit pirata!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Mac sap que li dic amb tot el carinyo del món. ;)

      Gràssis, Xexu ... aferradetes!

      Elimina
  6. Quina forma té l'envàs del licor d'ous?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per lògica hauria de ser en forma d'ou però no t'ho puc assegurar, el que si puc dir-te és el color del licor. ;)

      Aferradetes!!

      Elimina
  7. :DD
    Molt divertit el d'en Mc!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A l'últim moment, però va arribar. ;)
      Gràssis, nina!

      Aferradetes!

      Elimina
  8. Jo em quedo amb el llibre que fa olor de rosa, quin goig...
    No he trobat l'endevinalla al bloc d'en Mac, però jo diria que quan s'han obert, no es poden tornar a tancar...
    Petonets,uneta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com diria en Mac, el LLIBRE dóna per bona la teva resposta i per tant t'emportes el rètol vermell!! ;)

      Bessets, Roser!!

      Elimina
    2. Mira que bé!!!

      Elimina
  9. Existeix el licor d'ou. Jo l'he tastat i no és dolent. Però després de llegir el teu conte crec que ja no el beuré més.
    El del McAbeu, genial :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no ho he provat com a tal, però si tinc un record llunyà d'una barreja que preparava la meva àvia amb el rovell de l'ou amb cafè i estava molt bona. ;)

      Aferradetes, nina!

      Elimina
  10. M'agraden molt els dos!! :-)) El primer, amb el seu toc misteriós i la seva advertència! No caiguem presoners al castell!!
    Però el segon... el segon és MOLT BO!! :-DD Per fi sabem d'on ha sortit el famós LLIBRE!! hahahaha

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai nina, les temptacions que en són de dolentes!! ;)

      En Mac ens ho tenia ben amagat!! hehehe

      Uns bessets, preciosa!!

      Elimina
  11. ja veig que els ous ni tocar-los......

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vols dir que mai? ⁀o⁀

      Bessets ...

      Elimina
  12. molt bons!!!!
    El primer és genial, nina!
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràssis bruixeta i moltes felicitats pel premi!!

      Bessets, nina!

      Elimina
  13. M'apunto al que sigui, si el vaixell és pirata...

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'agrada el perill ... aiiii pillina!! ;)

      Aferradetes!!

      Elimina
  14. Em sembla que aquesta vegada m'he perdut en aquest Joc de Lletres, però els pirates que conec no s'assemblen gaire a en Mc i el rovell d'ou amb vi ranci per reforçar que em donaven de petita, bé podria ser el licor d'ou. Per cert, n'he tornat a sentir l'aroma, Lluneta, amb el teu post.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anota-ho per a la propera vegada, és molt divertit!!
      http://tumateix-jocs.blogspot.com.es/

      No conec personalment a en Mac, no sabria dir-t'ho. ;)

      Aferradetes, Teresa!

      Elimina
  15. Bones combinacions de paraules pels microrelats. Ja veig que imaginació no ens en falta gens ni mica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràssis nina!!
      No podem perdre-la, és tan important!!

      Bessets!!

      Elimina
  16. Molt bons els dos relats, em meravella especialment la fotografia que li dóna sentit als dos microcontes. Sembla feta en mars misteriosos, plens de pirates i boires traïdores. Has anat de viatge als mars del sud? Quina sort !!

    M'has fet passar uns minuts molt bons i m'he rigut de gust amb el segon.
    Bessets riallers Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'ha agradat la foto? ... no m'estranya gens ;)
      El nostre mar, el Mediterrani, sempre em té enganxada i de tant en tant es poden veure vaixells com aquest entre boires.

      Bessets de tornada, Alfons!! ✿

      Elimina
  17. Te deseo un dia feliz, amiga...

    Un abrazo fuerte

    ResponElimina
    Respostes
    1. Feliz día, felices los venideros también.

      Abrazote, amic!

      Elimina

  18. Disculpa, ja se que arribo molt tard.

    Diguem, Sa lluna, com es una ampolla de licor d’ou? M’agradaria saber-ho.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no sabria dir-te, Josep.
      Si posem una mica d'imaginació, segur que li trobarem alguna cosa que serveixi. ;)

      Aferradetes!

      Elimina

Benvinguts al racó!