02 de maig 2015

TASTET PRiMAvERAL


La fira "Costitx en Flor" va revalidar ahir de nou la seva ben merescuda fama de ser una de les més profusament adornades de Mallorca. Molts carrers comptaven amb decoracions florals, a quin més original, dissenyades i executades pels mateixos veïns que un any més convertiren aquest municipi en un aparador primaveral



























Costitx és un dels municipis més petits i de menor població de l'illa i forma 
part de la comarca del Pla de Mallorca. Limita amb Sencelles, Lloret   de Vista Alegre, Sineu i Inca

















És una fira molt participativa, iniciada el 2006,
 que té en les flors i les plantes el seu tema central

(Costitx, 1 de maig de 2015)

54 comentaris :

  1. Ostres, quina passada!! Que bonic i imaginatiu tot plegat. Enhorabona als habitants d'aquest poblet. Un poble que fa una cosa així, diu molt de la seva cultura i actitud davant la vida. Visca Costitx!!

    Abraçades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot i que està a pocs quilòmetres, feia molts anys que no hi anava i la veritat és que m'ho vaig passar de conya.

      Aferradetes i bon diumenge!

      Elimina
  2. M'ha semblat una barreja entre el Temps de Flors de Girona i la Festa Major de Gràcia, amb una mica d'enginy i talent es poden fer autèntiques genialitats amb molt poc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs com jo no he estat mai a Girona en Temps de Flors ni tampoc a Gràcia per la Festa Major, amb el que em dius em faig una idea ... però crec que serà molt millor si ho comprovo algun dia. ;)

      Aferradetes!

      Elimina
  3. Realment un bon racó ben bonic! Això fa goig!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vam passar-hi un matí molt i molt agradable.

      Aferradetes!

      Elimina
  4. Un tastet, agradable, creatiu i divertit. La primavera ja és aquí... per fí!!
    Una abraçada Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus, la càmera treia fum per tot arreu! Hi havia tantes coses per fer un "clic" que vaig perdre la noció del temps. Per sort ara no portem rodets! ;)

      Ja ho dius ben bé, per fi!!
      Aferradetes, Josep

      Elimina
  5. Preciós, si el poble ja és bonic al natural, tot vestit de flors és tot un encant...Un poble de gent creativa!
    M'han fet molta gàcia la pissarra i les cadires voladores, que han canviat la mainada per les flors, encara que només sigui per uns dies...
    Petonets i somriures.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El poble és preciós fins i tot sense flors, nina.
      Hi havia molt bones idees, he intentat fer un resum de tot i encara m'han quedat moltes fotos per posar ... però ja eren massa! ;)

      Bessets, bonica!

      Elimina
  6. aquella porta em té el cor robat

    bona nit, cuca

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'ho va robar, tot Costitx.
      Un altre dia vos mostraré com són les cases.

      Bon diumenge, ninona ... bessets!

      Elimina
  7. quina meravella! coneixia el temps de flors de Girona i desconeixia aquesta iniciativa floral de Costitx.....uns magnific tast i retast primaveral i unes fantàstiques fotos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha estat el primer pic que hi he anat i em va encantar, anotat pel proper any!

      Gràssis nina ... aferradetes!

      Elimina
  8. Visca la primavera!!! Bon dia, Sa lluna , només volia posar-me al dia dels blogs i saludar. Em sap greu que no tinc tant de temps com abans per comentar-vos, però us vaig llegint !

    Records!
    joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis Joan, això ens passa a tots. Hi ha temporades que podem més i altres menys. M'has fet molt contenta amb la teva salutació, gràssis!

      Aferradetes!

      Elimina
  9. És com es fa a Girona! Bellíssim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara que ja he vist fotos, hauré de comprovar com ho fan a Girona ;)

      Bessets, nina!

      Elimina
  10. Xulo, això em confirma que per fi ha arribat la primavera, i li ha costat, eh?? Bessets i flors!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquests dies hem passat del fred de l'hivern a l'escalfor de l'estiu directament.

      Bessets, nina!!

      Elimina
  11. Ho trobo molt bonic!!! Les flors sempre en són i la imaginació i creativitat de la gent les fa més sorprenents i atractives.

    Jo també dic: Visca Costitx!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Costitxers i costitxeres s'han de sentir ben orgullosos de la feina feta, va ser una passada.

      Nanit, bonica ... bessets!

      Elimina
  12. Els al·lèrgics estan encantats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'han dit que aquest any no serà molt greu per a ells, però a mi em sembla que -amb veure com ha quedat tot- els hi serà més suportable. ;)
      Pobrets!

      Aferradetes!!

      Elimina
  13. Sa lluna, no t'enganyo si et dic que mai he vist uns carrers tan bonics, tan originals i tan senzills a l'hora. I mira que he vist molts carrers adornats i m'agrada molt, i he vist molts pobles Com aquest cap.
    Hi ha una foto que estic dubtant de demanar-te-la
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'hagi agradat tant i que hagi servit aquest post per mostrar-vos que a Mallorca també hi ha racons bonics.
      T'agrada una foto? No ho dubtis, sols m'has de dir quina és.

      Aferradetes. Josep!

      Elimina
  14. Una idea que omple de color les noves primaveres. Si alguna vegada pots, també et recomano Girona temps de flors.(DE 9 AL 17 DE MAIG 2015)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho tinc present i pendent, faré aquesta visita quan pugui i espero que sigui aviat.

      Gràssis, Rafel ... aferradetes!

      Elimina
  15. Que boniques totes les fotos, a més són d'aquelles que la bellesa la donen els motius i que ens dóna la imatge d'un poble que van tots a una. No t'enganyo si et dic que un dia m'agradaria visitar-lo. L'alegria de les flors, el bon temps que sembla que ha desterrat al fred hivern em fa pensar que va ser una jornada de felicitat. A gaudir-lo Sa Lluna.
    Bessets florits Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps? Agraeixo aquesta visita a na Francesca que va ser qui em va convidar a anar a Costitx. Ens ho vam passar molt i molt bé juntes.
      Ara, sense fred, és un gustàs sortir a cercar llocs preciosos.

      Aferradetes ben dolcetes, Alfons!

      Elimina
  16. Me permetràs escriure una entrada amb una foto teua que ho il·lustri?

    Merci. I et volia dir que tinc moltes ganes d'abraçar-te... el 16 no te n'escaparàs.

    petons... :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sento afalagada i agraïda, per a mi és tot un honor, tota teva!

      Si tot va bé, aviat aquesta aferradeta serà real ;)
      Bessets, nina!

      Elimina
  17. Quina preciositat! Això és un poble que honora la primavera!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ho fan molt bé, els carrers eren plens de somriures. ;)

      Aferradetes!

      Elimina
  18. Ja m'imagino com hauràs gaudit fent fotografies amb tantes flors i tanta creativitat!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vam gaudir molt, de veritat, na Francesca i jo no vam parar de fer-ne.

      Aferradetes, nina!

      Elimina
  19. quin esclat de colors! Es preciós

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que ho és, bruixeta i ho tenia molt a prop. ;)

      Bessets de mil colors!!

      Elimina
  20. mira m'has fet pensar que la setmana que ve tenim el Girona temps de flors.....t'animes i vens?

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'has fet pensar que la setmana vinent tenim trobada ... vos animeu i veniu?? ;)

      Bessets, Joan!

      Elimina
  21. Oh, quina originalitat, sa Lluna. Al meu poble cada cinc anys també guarneixen els carrers,només amb paper i de forma molt tradicional, també queden molt bé, però els de Costitx que ens ensenyes són una passada d'originals i creatius.
    Ja tens el bitllet del vol a la butxaca?

    ResponElimina
    Respostes
    1. OoooH!! jo que pensava que t'hauria donat temps de treure't el carnet de pilot ;)

      Mem si tinc sort i puc anar al teu poble a veure tot això que expliques ...
      Bessets, nina!

      Elimina
  22. Bona idea! I les decoracions imaginatives i originals, tot molt autentic, molt artesanal.
    Una iniciativa per aplaudir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel que vaig veure cada any hi ha un motiu, enguany eren els pneumàtics. Investigant sobre la festa vaig trobar això :
      http://www.mallorcagallery.com/wp-content/uploads/2014/05/DSC_0054.jpg
      Una cucada, oi?

      Aferradetes, preciosa!

      Elimina
  23. A Costix són uns artites. Quina manera més poètica i elegant de celebrar la primavera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots junts per embellir més el poble!
      És un bon exemple de treball conjunt.

      Aferradetes!

      Elimina
  24. Ostres... quina passada!!!

    M'agrada molt.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que ens ha agradat a tots, per a mi va ser un gran plaer.

      Bessets!

      Elimina
  25. Me encantan estas imagenes, amiga... Tan plenas de vida y de optimismo...

    Un abrazo fuerte

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchíiiiiiiiisimas gracias, amic!!

      Abrazote!!

      Elimina
  26. És preciós, molt bonic de veure i tot el treball que porta muntar el *jardin primaveral. Aquesta molt bé per passar un *dia fora del normal gaudint d'un *dia primaveral.
    Que pena per al jardiner per tant treball a regar, pobret.
    Les fotos són molt bones, clar amb una bona fotografa.

    Una abraçada !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que els jardiners n'estan molt satisfets quan veuen les flors tan maques, no et sembla?

      Gràssis, amb el paisatge que tenia va ser molt fàcil.
      Aferradetes!

      Elimina
  27. Però quina preciositat tot plegat!! :-))
    Què maco el carrer tot ple de torretes, la porta decorada, la torre del campanar... tot, tot és com si fos pensat per transmetre bellesa i optimisme :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mos ho vam passar genial. Sort que hi vam ser d'hora perquè a la una del migdia no hi cabia ni una agulla i per fer fotos era més dificultós.

      Aferradetes i bona nit, nina!

      Elimina

Benvinguts al racó!