24 de desembre 2018

NO QUALSEVOL


No qualsevol descansa la teva ment quan et cansa la vida. Que tots sabem riure però no qualsevol sap plorar les teves llàgrimes. Que tots sabem ballar l'última cançó i beure'ns la penúltima copa, però no qualsevol recull els vidres i la veu del silenci quan s'acaba la música. Sí, sabem picar de mans però no qualsevol et dóna la mà quan l'aigua t'arriba al coll. No qualsevol atura el rellotge en un compte enrere. Temps. No qualsevol et mira, et parla, et toca, t'entén i et regala el seu temps. Maleït temps, esquer de la pressa i de l'individualisme, regió abissal on cauen les mirades que es perden pels carrers plens de llums i sorolls. No qualsevol t'inventa un argument i et dibuixa un camí sense pedres i busca paraules d'ànim sense ànim de res. Només per l'afany d'humanitzar, de sentir, d'empatitzar. No qualsevol truca al timbre de casa teva; el que fa soroll aquí, al teu pit, i entra per quedar-s'hi. Sí. Tots sabem caminar però no qualsevol es posa les teves sabates i camina uns quilòmetres sense mirar enrere. Que tots sabem vestir-nos, fins i tot disfressar-nos, però no qualsevol es treu l'abric i es posa la pell que habites quan tens fred. No qualsevol alenteix el seu pas i s'atura. Així que quan algú toqui la seva espatlla amb la teva, somriu. No estàs sol/a.
-Myriam Imedio

42 comentaris :

  1. És preciós. Molt per un dia com avui.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per un dia com avui i per cada dia de tots els anys que ens queden per viure. Moltes gràcies, Helena. Aferradetes.🙅

      Elimina
  2. Aquest no qualsevol és algú molt important i,per desgràcia, no sempre el sabem trobar.
    Molt Bon Nadal, SA LLUNA. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, no sempre es dóna la sort de trobar algú per compartir angoixes, que les alegries es venen soles. Gràcies, Mac! Petonets.😚

      Elimina
  3. Si !, no es troba fàcilment això ... i quan apareix, es un gran tresor!
    Desitjo, que tu , també posseeixis aquesta escalfor tant preuada.
    Bones festes !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tots tenim aquesta joia, tot i que potser ho puguem ser pels altres. Gràcies pels teus desitjos. Aferradetes ben fortes.😊

      Elimina
  4. Molt bonic.

    Bon Nadal!!!

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Xavi!!
      Petonets i bon any.🍷🍇🍷

      Elimina
  5. És ben difícil massa vegades trobar aquest "no qualsevol", Lluneta; potser per això les decepcions acaben construint un mur gairebé infranquejable al nostre interior i acabem essent nosaltres mateixes el nostre millor amic...
    Una abraçada ben càlida per a aquests dies difícils, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dels dies difícils tothom en fuig, menys aquells que hi estan atrapats...però també (tot i ser molt trist) és quan un s'adona de qui tens al voltant.
      Aferradetes ben dolces, preciosa.💝

      Elimina
  6. Semprentenim temps per enviar-te una aferradeta, Paula. Bones Festes de Nadal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I no saps bé lo agraïda que estic. Gràcies, Xavier!
      Aferradetes de tornada.🌾

      Elimina
  7. Els meus millors desitjos per a tu, per aquestes festes y l'any 2019.
    Una abraçada Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Josep! Aferradetes i bon any.
      Xin-Xin!🍷🍷

      Elimina
  8. Un text preciós lluneta...Tots hauríem de tenir algun "qualsevol"!
    Que tinguis un BON NADAL i que l'any vinent et regali moments feliços...
    Petonets nadalencs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Malauradament no es dóna així.
      Que tinguis unes bones festes i un bon any.
      Gràcies, Roser! Petonets!🌺

      Elimina
  9. Respostes
    1. Que siguin molt bones per a tu també, nina.
      Moltes gràcies! Aferradetes.🍃

      Elimina
  10. Tornes a casa per Nadal. Espero que l'estiguis passant bé, en companyia dels teus 'no qualssevol'.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Torno a casa quan puc o em deixen, però molt contenta de veure que tots sou per aquí fent pinya. Gràcies, Xexu! Petonets.🎆

      Elimina
  11. Un plaer tornar-te a trobar i a llegir, lluneta. Encara que les paruales precioses que ens regales no les hagis escrit tu, sé que ens representen una mica a tots. Costa trobar aquest algú o aquest "no tothom", i cal tenir-ne cura quan el trobem.

    Et desitjo el millor pel 2019, que totos plegats tinguem una mica més de sort.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan vaig veure aquest escrit em vaig sentir tant representada que era com si fos meu. Són paraules punyents però boniques alhora. Qui sap si puc trobar-ho jo també!
      Salut i força per tot allò que ens espera.
      Aferradetes, amiga.💖

      Elimina
  12. Un petó ben gros, perquè entre tantes coses encara hi som.

    :-)***

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, tot i que sembli que no, més bé o malament, més contenta o més trista...hi sóc. Gràcies!! Aferradetes i bon any.🎉

      Elimina
  13. Havia passat per aquí abans d'ahir. Per si de cas hi torno: Bones Festes de Nadal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho he vist, Xavier, gràcies. El que passa és que tinc molt pocs instants de connexió i no sempre puc ser-hi. Aprofito per enviar-te més aferradetes.😉

      Elimina
  14. Quina felicitació més bonica, sa lluna. Encara que la llegeixi tard, em serveix per tot l'any.
    Tots necessitem algú i no sempre hi és. Els bons amics de veritat són un tresor a conservar i protegir.
    Aferradetes fortes, Paula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre he dit que aquí ningú arriba tard.
      Gràcies, Teresa!
      Aferradetes dolcetes.💖

      Elimina
  15. Per a felicitar les festes ja arribo tard, però no per a desitjar-te un feliç 2019! Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que tots el tinguem molt bo.
      Gràcies, Laura!!
      Petonets.😚

      Elimina
  16. Encara que començat l'any nou, molt contenta de retrobar-te al blog, Lluna. I som , encara que parlem i se'ns veu poc.El temps se'ns fa curt i ens limita com a persones, no donem l'abast a estimar. Anem amb presses per la vida. Petons i molt bon any!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, encara que no ens veiem no vol dir que no hi som. Ni sempre podem fer tot allò que volem fer. El que no podem deixar de fer és estimar.
      Gràcies, nina!
      Aferradetes ben fortes.💝

      Elimina
  17. Thanks so much for share this post for us, have a excellent day.
    -BEATRIZ, XOXO

    Sempiterna - Fashion

    Geeky Freaky - Games and more

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar.
      Salutacions.🤗

      Elimina
  18. Hola lluna, fa poc temps que t'he retrobat després de 45 anys sense saber de tú, no és que m'oblidés, però amb el pas del temps els records s'ennuvolen i no piques les tecles que et porten al camí del retrobament.
    Abraçades i petons per tots aquests anys enderrarits.
    Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Jordi!
      Em deixes bocabadada perquè ara no sé qui ets i em fas sentir malament perquè es veu que tu si em coneixes.
      Els anys passen o som noltros que ens fem grans?
      Un plaer retrobar-te per aquí.
      Aferradetes ben fortes.🤗

      Elimina
  19. HOOOOOOOOOLAAAAAAAAA!!! Qué HI HA ALGÚ?
    Quan em va venir al cap després dels anys per saber com te havia tractat la vida, va ser quan llavors la memòria em fallava, només recordava un cognom, i va ser el segon pel que no va haver-hi coincidències i em vaig quedar a l’espera de esbrinar una mica més.
    Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segueixo sense saber qui ets, ho sento...

      Elimina
  20. Ara t'aclareixo qui soc Paula, beig que la pista del anys i el nom no et fan, de tota manera heus aquí el tercer acta per a relatar-te el succeït.
    Desanimat ho vaig deixa aparcat un temps per si en una altra volta aconseguia alguna coincidencia, però no fa gaire un dia organitzant el soterrani, en una vella i polsosa bossa que anava a tirar, sorprenentment vaig descobrir el cognom que em ballava, va ser quan et vaig trovar en el 50 aniversari de l’intitut. Per satisfer la meva curiositat he estat uns días chaferdejan una mica, així que tinc una petita idea en general dels teus avatars viscuts. Com no pot ser d’altra manera m’nalegro de retrobar-te i et desitjo el millor i esperant que estiguis i segueixis bé rep una abraçada. Fins aviat ara que ens hem descubert a la xarxe.
    Ah qui sóm? no et deixo amb la incógnita i et diré que sóc an Jordi de Cala Ratjada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que fa anys que no ens hem vist! Em sorprèn la manera de trobar-me i n'estic contenta de poder saludar-te de nou.
      En aquests anys ha passat de tot, coses bones i d'altres menys bones. Ara tinc el blog "aparcat" perquè no tinc una connexió regular i, per portar-ho com cal, s'ha de cuidar sobretot als amics.
      Espero que el passeig per aquesta petita part de la meva vida t'hagi agradat.
      Gràcies per la teva insistència i fins aviat.
      Aferradetes ben fortes.🤗

      Elimina
  21. Si que m-ha agradad amiga meva, durant el passeig com dius han agut momenst de la lectura que m-han alegrat, tambe m-han emosionat i altres m-han entritit és com la vida mateixa, però hem de quedar-nos amb els millors records i tirar endabant. Si vània alguna bagada a Inca em preguntava, si ems topem per el carrer ems reconaxerem?.
    Ja veus el que pensaba però finalment ens trobem en la xarxa que és el més fàcil ara mateix.
    He pujat una foto com pots veure “és una micona petita” en el nostre perfil que estic em la meva dona, per si ens veiem de nou ens puguem reconèixer.
    Una forte afarrada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molts anys han passat però és un plaer tornar a saber de tu. Ara que ens hem vist, segur que si ens tornam a trobar ens reconeixerem.
      Aferradetes i petons per tots dos.🤗😘

      Elimina

Benvinguts al racó!