27 de juliol 2013

ÈXTASI

CARME  substituint a Relats Conjunts
Estàs estirat sobre el llit, cap per avall. Entro poc a poc, no et vull despertar, m'estiro al teu costat i em mires somrient. M'assec sobre teu, el dia ha estat llarg i estàs cansat, unto les mans amb aquest oli relaxant que tant t'agrada i començo a massatgejar l'esquena. Les meves mans llisquen sobre la teva pell suaument, vaig relaxant cada múscul,  la tensió del teu cos va cedint sota els dits. Et mous com si volguessis girar-te, jo no et deixo, estàs atrapat entre les meves cuixes i segueixo ... els meus dits es van obrint, imprimint els meus desitjos en la teva pell, m'inclino per besar-te el clatell, recorrent la teva cara amb els meus llavis, la respiració és més intensa, cada cop més intensa, aprofites aquesta debilitat per girar-te i els meus pits cerquen ... dolç massatge de la teva boca ... En aquest moment sé que estic a les teves mans, segueixo movent-me damunt teu, buscant la teva resposta, em mires, somrius, acceptes i jo reclam per a mi tota la teva atenció. Els nostres cossos s'encaixen, moviments més lents,  mentre les teves mans s'aferren als meus malucs, el ritme és suau alhora que intens, la meva ment va perdent nocions, recobrant sensacions, vull aturar el temps, vull sentir-me teva, vull que et sentis meu, vull que siguem un ... El ritme va creixent i els dos anhelem el mateix, arribar al plaer més intens, al més íntim ... i arriba, arriba com mai ha arribat, arriba aquest moment en que la meva ment no controla el meu cos, on sabors, olors, colors, tot és un ... on la vida recobra el seu sentit ... Em llisco sobre el teu cos humit, les teves mans acaricien els meus cabells,  els teus llavis s'enganxen als meus i, mentre sento el brunzir del despertador, la meva ment es resisteix a despertar del somni ...

34 comentaris :

  1. Caram quins somnis que tens! :-)

    Besets desperts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això és per la calor que fa, el cap s'escalfa i passa el que passa!! ;)

      Bessets i bona nit!

      Elimina
  2. Un somni molt ben viscut i millor relatat. Freud no tindria res a dir, clar com l'aigua.
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vols dir que no hi ha altres interpretacions?

      Aferradetes nina!

      Elimina
  3. Quina llàstima que fos un somni! Encara que viure'l tan intensament tampoc està malament, però almenys que hagués durat una mica més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els hauria de tenir durant el cap de setmana que no poso el despertador, oi? :)

      Aferradetes!

      Elimina
  4. Sempre he odiat als despertadors ...

    Bona tarda sa lluna :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc com tu, ni despertadors ni rellotges!! :)

      Molt bona nit, Pere!
      Bessets

      Elimina
  5. No m'estranya que no es vulgui despertar. Quanta intensitat, quin còctel de sentiments, olors, gustos, mmm...! Quan tinc somnis d'aquests i em desperto acluco fort els ulls per reprendre el somni on l'he deixat, i de vegades me'n surto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan són tan bons és una llàstima, de vegades ho he intentat però ho he aconseguit molt poques vegades.

      Aferradetes! :)

      Elimina
  6. Jo en moments així, ho sento però no em puc reprimir, agafo el despertador i l'estampo contra la paret.

    I segueixo somiant.

    2 besets :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel consell, a la propera ho poso en pràctica!!

      ... i tres i quatre!! :)

      Elimina
  7. Mentre anava llegint, em mirava la foto i no veia per enlloc els dos cossos, si ja sé que no mi guipo gaire, però vaja tan poc, he, he...I resulta que era un somni, ja estic més tranquil·la, no era pas un problema meu, sempre podies parar el despertador...Però em sembla que és difícil reprendre un somni...
    Petonets de capvespre, Lluneta somniadora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com que estàs més tranquil·la ... amb aquestes amigues per què vull enemics?
      Vols dir que no estàs trista per mi, per no poder seguir somiant coses tan belles?? ;)
      Reprendre un somni, què difícil nina!!

      Bon vespre!
      Bessets.

      Elimina
  8. Exta sí, exta no, exta me gusta me la como yo!
    (perdoneu… tothom té dret a un comentari mereixedor d'un tret al genoll, no?)

    Un somni digne de un no despertar com cal, coi! Quina tallada de rotllo més descomunal!
    Vés a dormir aviat… a veure si avui hi ha més sort! :)

    Bona nit, lluneta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejjej... té molts d'anys aquesta cançó, encara que a primer cop d'ull em pensava que em volies menjar!! :)

      Caldria tindre un botonet per allargar o escurçar els somnis al gust del consumidor.

      Nanit Jaume!
      Bessets.

      Elimina
  9. Mare meva!! Quina calor m'ha agafat!!! Nina, aquests somnis millor a l'hivern que ara podem patir una sobredosi d'escalfament :P

    Vaig a veure si somio una estona...

    Petonets lluneta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qui sap si era la calor que em va fer somiar? ;)

      Eiii ... que ens has d'explicar el somni que has tingut, si??
      Bessets nina!

      Elimina
  10. la gran sort és que aquests somnis sembla ser que tenen molta experiència i esttan tant arrelats que qualsevol nit poden ser reals.
    Bon relat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Necessito un traductor per a "Qualsevol" nit poden ser reals. Quan és qualsevol?? ;)

      A tu no et desitjo bon somnis, ja les tens!! :)
      Bessets.

      Elimina
  11. un somni ben intens...! molt bo el text!
    aferradetes de cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els somnis o són intensos o no paguen la pena!! :)

      Gràcies .... aferradetes!!

      Elimina
  12. Anònim28.7.13

    Salluneta, entre la realidad y el sueño, solo existe una fina línea de percepción, a veces es muy difícil distinguir entre realidad y sueño, pero haremos una prueba para ver si fué un sueño, o una fugaz realidad... punto primero, el oli, está intacto?, o falta la cantidad justa para un masaje????, ..... Ehhhhhh, falta oli??, mes de mig pot????. UY...UY...UY, Salluneta, que al final fué una realidad tan inmensa que fue vivida como un sueño.... jejejej LLevando la contraria a Calderón de la Barca, aquel que afirmaba que "Los sueños.. sueños son", jejejeje, en este caso, la vida sueño es.... jejeej Salluneta Feliz seguir soñando.
    Anónimo Enmascarado

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sap, estimat amic meu?
      Salluneta siempre es feliz soñando, aunque una realidad de vez en cuando no estaría nada mal.

      Menudo problema me plantea, veamos ... li ve de gust un massatge?? Cap problema, usted prepare el oli que más le guste (porque en casa sólo hay cremas y no para dar masajes) y consulte su agenda. Cuando sepa qué hora/s tiene libre/s, me avisa y yo feliz, también...jejjej
      Mientras tanto ... sigo soñando!!

      Le deseo una muy, muy, feliz noche!!
      Kisses!!

      Elimina
  13. Segur que estem parlant d'un somni? O el somni és el desvetllament? Bon relat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El desvetllament és un malson!! ;)

      Gràcies nina!
      Aferradetes.

      Elimina
  14. Quin somni més bonic!!!! Jo no em voldria despertar... Casum el despertador!!!

    Gràcies, bonica per participar en aquests relats d'estiu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. ... i que durés tota la nit, i al dia següent ... i una altra nit més ... uffff!! ;)

      Un plaer sempre col·laborar amb tu!!
      Bessets i bona nit!

      Elimina
  15. Deu meu!!!

    33º i llegint això...

    Genial, això si.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Imagina somiar-ho a 33 º!! ;)

      Bessets Xavi!

      Elimina
  16. Uff, jo ja m'hi trobava!!!
    Carai quin despertar!
    I no et creguis que el despertador va ser prou oportú, si haguès sonat abans si que era per estampar-lo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejjej...ja tens raó, sí!! :)

      Aferradetes!

      Elimina
  17. Aix, mare!!! Quin somni, tan plaenter!!! Tot i que cal cercar qui ens faci realitat determinats somnis. Aquest seria un cas, per no deixar de buscar!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Diuen que qui cerca, troba ... tot i que jo pens que és ben al contrari ... deixo fluir, tot el que ha d'arribar, arribarà.

      Bessets dolcets!!

      Elimina

Benvinguts al racó!