26 d’abril 2023

LA TRUCADA


Esperava feia mesos dues trucades importants, la cita amb el cap de rehabilitació i una resposta de la Seguretat Social; per això responia a totes les que arribaven.
— Sí, digui'm!
— ¿Hablo con fulano de tal?
— No
— ¿Podría ponerme con él?
— S'ha equivocat.
— Disculpe, ¿puede decirme qué paga de luz?
— No, no tinc res a dir sobre la llum.
— Es que tengo una oferta que le va a interesar, se trata de...
— Gràcies!, però no m'interessa.
— Puede ahorrar mucho señora, le explico...
— Em pagarà vostè el rebut de llum?
— No... yo sólo quiero que escuche mi oferta...
— Primer em truca preguntant per algú que no sóc jo i ja li he dit que no m'interessa, què vol més?. 
— Es que seguro que esta oferta le...
— Que passi un bon dia!!!
 Va penjar, tot i que el noi seguia xerrant i xerrant... 

46 comentaris :

  1. El que pago més a gust del rebut telefònic és l'import per la identificació de trucades.
    Si no és conegut no despenjo.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No necessito una identificació de trucades, si no el tinc a l'agenda ja ni responc. El fet és que la noia esperava dues trucades importants, sense saber de quin número la trucarien.

      Petonets, Xavi.

      Elimina
  2. Jejeje! Tal cual! Eso es cada día, pero como Xavi según el número lo cojo o no...
    Aunque te confieso que a veces juego a poner voces y crear personajes, "El señorito no etá" y cosas de ese tipo...
    Un abrazo Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja!, ya me gustaría a mí escuchar esas llamadas en las que pones voces. La persona que llama debe quedarse con cara de boniato.🤭

      Aferradetes, Fernando.

      Elimina
  3. Has perdut l'oportunitat de fer una persona feliç, després de les moltes trucades que o bé no li agafen o li pengen només saber de què va la cosa. Però almenys ha tingut un temps de conversa per explicar al seu cap.

    Petons, sa lluna!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més valdria que les empreses destinin tots el diners que paguen a aquestes persones, en contractar a gent que solucioni els problemes que tenen els clients i així potser tot aniria millor. Crec que no hi ha ningú que hi treballi que sigui feliç i no és per les respostes dels futurs clients, és més pel jornal que cobren.🤷‍♀️

      Aferradetes, Alfred.

      Elimina
  4. Eso mismo me pasa a menudo!, es un infierno de "televendedores" ... me gusta la foto y ese juego a tres bandas. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cierto, hay temporadas que parece que se ponen todos de acuerdo.🤦‍♀️
      ¡Muchas gracias!.

      Aferradetes, Ángel.

      Elimina
  5. Por vezes acontecem certas chamadas que se tornam envolventes
    Cumprimentos poéticos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més que implicar-te, te saturen.😅

      Aferradetes, Ricardo.

      Elimina
  6. El mío es bastante listo para eso y los manda directamente a spam.

    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no fuera porque desconozco los números de quienes sí me interesa contestar, no necesitaría más, directamente no respondo si no está en mi agenda.😉

      Besos

      Elimina
  7. A casa, el telèfon fixa ja el tenim desconnectat (sols quan ens interessa el connectem) i el mòbil sols contestem als contactes (els no contactes ja ni sonen) .Si sabem d’algú que ens ha de trucar, introduïm el seu telèfon a l’agenda. Quan temps ençà jo contestava, una persona em va dir que jo tingués en compte que a l’altre cantó del telèfon hi havia una persona, llavors jo vaig contestar-li que m’estava fent xantatge emocional, que quan començava la seva llibertat d’expressar-se, s’acabava la meva d’elegir... (Quin rotllo t’he fotut...)
    Aferradetes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només tinc mòbil, però de vegades no pots tenir el número de qui t'ha de trucar, com és el cas i mentre esperes la trucada, en cauen unes quantes no desitjades. Ells no en tenen la culpa, més bé diria que és dels empresaris que els contraten, però moltes vegades són ben pesadets i no entenen un no com a resposta.
      Aquí tothom es pot allargar el que vulgui, no passis pena per això.😉

      Aferradetes, Joan.

      Elimina
  8. Que pesats que són!
    Estan abusant de la paciència de la gent i molestant a totes hores.
    Jo normalment tampoc agafo números que no em surten a l'agenda, però com diu el teu relat, en alguna ocasió si espero alguna trucada important que no sé de quin número vindrà i aleshores les he d'agafar totes i és un bon rotllo. Jo abans tenia més miraments i intentava contestar i dir que no m'interessava de manera correcta i educada, ara ja, penjo directament, algun cop sense dir ni piu, altres cops simplement dient no m'interessa, gràcies i penjo. Em sap greu per les persones, però a ells no els hi sap gens de greu molestar infinites vegades i robar el teu temps inútilment, doncs apa!

    Aferradetes, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Darrerament dic que estic treballant i que no puc atendre, dono les gràcies i penjo, abans que pugui demanar-me a quina hora em va bé que em truqui, a la propera ja està bloquejat.😅 Com he dit abans, ells no en tenen cap culpa, els empresaris s'ho haurien de fer mirar...

      Aferradetes, preciosa.

      Elimina
  9. Insuportables. Sóc conscient que es guanyen la vida fent això, però són insuportables.
    Aferradets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mal guanyen diria jo.🤔
      A mi m'agrada comprar el que vull, no el que en volen vendre.

      Aferradetes, Llorenç.

      Elimina
  10. Yo aguanto mucho menos la conversación, al instante cuelgo la llamada. Ya estoy harta de tantas llamadas publicitarias.
    Muy buena fotografía, parece que las personas que aparecen en el cartel interactúan
    con la chica que habla por el móvil.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo ya ni siquiera contesto, a no ser que esté esperando una llamada importante y que no tenga el número. Pero tampoco les doy tiempo para que se expliquen. 😅 Estaba un pelín lejos cuando la vi cruzar de acera y ese fue el resultado.
      ¡Muchas gracias!.

      Besos, Antonia.

      Elimina
  11. És una molt molesta realitat de cada dia. El telèfon no deixa de sonar en tot moment, fins i tot a hores intempestives, però només atenem les trucades dels números coneguts. No deixa de ser molest, però almenys evitem que ens donin la tabarra a l'auricular. La publicitat de tota la vida de la teva acadèmia és menys agressiva. Qui hi estigui interessat entra i pregunta, i ja està. Tant de bo fos sempre així. Aferradetes, Paula!!😉🤗😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, així hauria de ser, a qui li interessi una cosa, que la cerqui. Com he dit abans, els empresaris haurien de contractar gent per atendre les incidències dels clients i no deixar-los esperant, posant una musiqueta que pot durar tota una vida. Que per a reclamacions no hi ha mai ningú.😠

      Aferradetes, Alfons.😘🤗

      Elimina
  12. Que bien has situado a la protagonista. El anuncio de la academia es una pasada total. Precioso. Abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Celebro que te guste.😉
      ¡Muchas gracias, Luis!.

      Aferradetes.

      Elimina
  13. He passar per diferents fases amb aquestess trucades.
    1. Sentir què m'epliquen i acabant demanant-los una web on mirar-m'ho detingudament (no els agrada9
    2. Demanar d'on ha aconseguit les meves dades.(no els agrada i tampoc no t'ho diuen).
    3. Sentir una miqueta i dir que no estic interessat a la seva oferta (no els agrada i reclamen una exhaustiva explicació).
    4. Escoltar un poc de res per tal de descartar una possible trucada d'interés i penjar directament.
    5. No dir absolutament res i deixar el telefon al meu costat i continuar fent el que estava fent sense penjar.
    6, (opció futura) dir-los que els passo amb el departament d'admissió d'ofertes i posar-los la ràdio al costat del telèfon)

    PODI-.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De les sis opcions, tot i haver passat per gairebé totes, la que m'agrada més és la darrera, crec que és una de les millors.🤭

      Aferradetes, Carles.

      Elimina
  14. A great street shot

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, roentare!.😉

      Aferradetes.

      Elimina
  15. No suelo atender llamadas de números desconocidos... Y si lo hago, suelo cortar, de modo grosero, antes de cinco segundos... No nos queda otra opcion.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡No intentaré nunca venderte algo!... por si acaso.😅

      Aferradetes, amic.

      Elimina
  16. Llegint els altres companys veig que som la immensa majoria els que no en fem cas d'aquestes trucades; així i tot, continuen fent-les i això deu voler dir que a aquestes empreses els hi surt a compte molestar als seus possibles futurs clients. I dic molestar expressament perquè si un dia contestes el telèfon dient que no t'interessa i l'endemà et tornen a trucar del mateix número és evident que l'única intenció ha de ser molestar-te, jo no en sé veure cap altra.

    No acostumo a comentar les teves fotos que sempre són molt adients, però la d'avui m'ha semblat especialment ben trobada. Genial!

    Abraçades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segurament és així com dius, per això si tenen la sort de que contesti alguna vegada, automàticament els bloquejo per evitar temptacions.😉

      Moltes gràcies pel comentari de la foto!.
      Aferradetes, Mac.

      Elimina
  17. La foto oportuníssima!!
    Aquesta conversa crec que l'hem tingut tots i moltes vegades. Pesats!!!
    Aferradetes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!.
      Sí que ho són i molt.🤦‍♀️

      Aferradetes, Josep.

      Elimina
  18. Sempre que rebo una trucada d'aquestes bloquejo el número, però tornen a trucar des d'un altre número. Son inesgotables.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que, a la propera, faré servir l'opció sis d'en Carles.🤭
      No tinc massa gent que em truqui, puc passar-me mesos sense que s'ocupi ningú de mi... Però em molesta moltíssim bloquejar un número i que hi tornin amb un altre número (que també bloquejo, fins que es cansin).

      Aferradetes, Xavier.

      Elimina
  19. Se pasan de pesados. Yo no descuelgo números que no conozco y si alguna vez lo hago cuelgo a la primera palabra.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veces no te queda otra opción que responder, por ejemplo si esperas alguna llamada urgente de un número que desconoces. En ese caso respondo a todas, poniendo alguna excusa o diciendo que no me interesa, cuelgo y bloqueo el número. ¡A ver quién se cansa antes!.😠

      Aferradetes, Laura.

      Elimina
  20. Yo suelo aprovechar cuando me llaman así para dar la vuelta a la tortilla y venderles algo de lo que tengo por ebay :) Pero no me compran ná, los muy capullos :(
    Una abraçada :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Serán... jajaja!.😉

      Aferradetes, Gumer.

      Elimina
  21. Jo estava a punt de no contestar un número que no coneixia i resulta que era la cap del meu partit que volia que formés part de la llista per les municipals. En fi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort o no?...
      Difícilment pots saber qui et truca si no coneixes el número.

      Aferradetes, nina.

      Elimina
  22. Jo n'estic ben tipa d'aquestes trucades, que no et deixen tranquil·la, però ara també he après a treure-me'ls de sobre, perquè si els deixes començar ja no paren, algun dia caducament, també els he penjat,
    Petonets, Lluneta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el que deia abans, a mi m'agrada comprar el que vull i quan vull, no que m'obliguin i em molestin.

      Aferradetes, bonica.

      Elimina
  23. Tal i com ho has escrit al diàleg, així són aquestes trucades. I com ha comentat la gran majoria són molt pesats i no paren d'insistir. A casa, segons el número que surti ja no l'agafem... a més, a vegades han trucat que són més de les 9 de la nit.
    La veritat que no m'agradaria gens fer aquesta "feina", em sentiria molt incòmode.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no l'agafo mai si no el tinc a l'agenda, però a vegades esperes una trucada de qui no tens el número i és quan apareixen totes les altres.
      No crec que hi hagi ningú, dels que hi treballen, que li agradi el que fan.🤷‍♀️

      Aferradetes, bonica.

      Elimina

Benvinguts al racó!