24 de desembre 2025

DES DEL 2011 al 2025


Hola, estimats amics i seguidors! 
Sóc jo, el VOSTRE blog estimat i avui celebro un any més d'existència en aquest vast oceà digital. Qui diria que un tros de codi i algunes paraules podrien crear tanta connexió? No obstant això, hi ha alguna cosa que em deixa una mica nostàlgic, l'absència de la meva estimada amiga Sa Lluna... On s'ha ficat aquesta vegada?... Ssst, és a la cuina ara! 😉

Mentrestant, aquí parlant amb vosaltres... Vaja, no em mireu així!  Sé que teniu moltes preguntes... Recordant aquells dies, quan la Paula il·luminava les meves pàgines amb les seves idees brillants, era com tenir un far al mig de la boira.🤭 Però aquí estic, parlant sol, intentant mantenir viva la nostra espurna. Ho he fet tan bé com he pogut, he compartit històries, rialles i fins i tot alguns consells útils. Oh, els consells! De vegades em pregunto si algú realment els segueix... Tranquils, amics, això depèn de la Paula, no de mi!  Jo només sóc un senzill espai digital esperant el seu proper post.
Mmm... vos puc explicar un acudit?... 
Per què el blog mai se sent sol?... Perquè sempre té molts “comentaris”.🤭 
Espero que la Paula torni aviat o hauré de començar a inventar les meves pròpies històries... i això sí que seria un desastre!🤦‍♀️

Així que, amics, aixequem les copes de cava i celebrem junts, encara que sigui sense Sa Lluna... Per molts més anys d'anècdotes, rialles i, potser, un retorn triomfal!  Xin- Xin! 🥂
I aprofito també per desitjar-vos unes bones festes...
Aaah i salut, que no ens falti mai!... 
Adéu siau!!! 💞

42 comentaris :

  1. Unes aferradetes fortes i Salut!!! I també el bon humor que no falti per aquestes festes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Salut, salut, salut! És lo més important, sobretot així com va la (In)Seguretat Social...
      Moltes gràcies pels teus desitjos que comparteixo també amb tu.
      Molt bones festes! 🥂
      Aferradetes, Joan!!

      Elimina
  2. Aixeco la meva copa per felicitar-te per aquest nou aniversari, que un blog es mantingui viu (i tan actiu) no és poca cosa tal com van les coses en aquest "vast oceà digital" on encara surem uns quants.

    Però, i no et sàpiga greu, pel brindis esperaré que torni Sa Lluna. Sense ella (i no ho dic pel teu acudit) això no seria el mateix. És un gran goig poder compartir amb la Paula tot el que ens explica en aquest espai i que per molts anys més ho puguem fer.

    Felicitats, Racó de Sa Lluna!
    Molt bones Festes, Paula!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Mac, per esperar-me!
      Aquest blog ja comença a botar-se les seves funcions. Ja veus, fins i tot s'atreveix a explicar un acudit... molt dolent per cert. ;-)
      Som la resistència i aguantarem plogui o nevi, fins que vulguin els senyors de Blogger... i espero que siguin molts anys més.
      Bones festes, Mac!! 🥂

      Elimina
  3. Un any més!!!

    Espero que siguin molts anys més.

    Si veus a la Paula dona-li records i felicita-li les festes de part meva.

    Una abraçada pels dos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que siguin molts, molts, més.
      Moltes gràcies, ja l'he deixat calladet, es veu que no té vergonya. ;-)
      Aferradetes i bones festes, Xavi!! 🥂

      Elimina
  4. Enhorabona per l'aniversari!
    Que passis unes molt bones festes!
    Aferradetes Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!
      Bones festes per a tu, també. 🥂
      Aferradetes, Josep.

      Elimina
  5. Per molts anys blog El racó de sa lluna.
    Estem contents que de tant en tant ens expliquis les teves coses, però també t'he de dir que fas molt bé de deixar-te conduir per la Paula, ja que és una escriptora, poètica, filosòfica i plena d'imaginació i ens fa gaudir molt i a tu, blog, et deixa en molt bon lloc. Ets un blog de primera.

    Molt bon Nadal, Paula... Vigila'l de prop, aquest blog trapella.

    Aferradetes nadalenques

    ResponElimina
    Respostes
    1. Salut i per molts d'anys als blogs!
      Ai nina!, no li donis ales que ho té bo de fer botar-se les seves funcions. Se l'ha de vigilar a tota hora. ;-)
      Bones festes, Carme! 🥂
      Aferradetes, preciosa.

      Elimina
  6. I els escrits del passat? estan ahí, però ja els mirem?
    Ara, si no et fa res, agafaré la "nota informativa", de l'agost de 2013...

    Bona nit de Nadal i bon Nadal.

    podi-.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, s'han de mirar els escrits passats. Ho faig de tant en tant, però sempre hi ha coses per repassar, quan no és la música que et fuig, són les paraules que es descontrolen. En acabar els comentaris, tornaré al post que dius i ho arreglaré. Gràcies! ;-)
      Bones festes, Carles! 🥂

      Elimina
  7. ¡Feliz cumpleblog!
    Un gran abrazo Paula, con todo mi cariño. Deseo que el próximo año sea estupendo para ti. Gracias por tu amistad y cariño, eres bien correspondida. Pasa muy bonito estás celebraciones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Muchas gracias de su parte! ;-)
      Buenos deseos que comparto contigo y con todos los que tienen ese momento de pasar por aquí. ¡Gracias a ti por ser como eres!
      Besos dulces y muy felices fiestas, Sara.🥂

      Elimina
  8. Happy anniversary to a blog that clearly has a voice, a memory, and a sense of humour of its own

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí... més de la que voldria jo! ;-)
      Moltes gràcies i bones festes.🥂
      Salutacions, James.

      Elimina
  9. ;-)
    Bones festes, Paula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla que se t'hagi menjat la llengua el gat. ;-)
      Bones festes, Sean! 🥂
      I unes aferradetes, que no manquin mai...

      Elimina
    2. Oh, I forgot to congratulate.
      But now:
      Congratulations. ;-)
      I am glad that serendipity led me to find your blog in the gigantic realm of the blogosphere.
      Petonets, Paula.

      Elimina
    3. Moltes gràcies!
      També estic feliç de tenir una colla petita però molt maca.
      Petonets, Sean. ;-)

      Elimina
  10. El teu blog, en una metonímia, ets tu. Molt bon Nadal!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmm... M'has deixat pensant una mica, vols dir que tinc tan poca vergonya com ell? ;-)
      Bones festes, Helena! 🥂
      Aferradetes.

      Elimina
  11. Continuaremos viendonos cada día y dejando comentarios que te mantengan vivo. Feliz Navidad y un fuerte abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Así lo espero por muchos años más. ;-)
      Muy felices fiestas, Luis. 🥂
      Una forta aferrada.

      Elimina
  12. It's a joy to visit here.

    I pray you have a blessed and beautiful Merry Christmas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Mimi!
      Què passis unes bones festes en companyia dels teus éssers estimats. 🥂
      Petonets!

      Elimina
  13. Per molts anys de blog i que aquesta espurna d'imaginació i creativitat ens segueixi acompanyant durant molt de temps.
    I bones festes també, nina.
    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Brindo perquè sigui així!. ;-)
      Bon Nadal i bones festes.🥂
      Aferradetes, bonica.

      Elimina
  14. Pues que cumplas muchísimos años mas y sigamos comentándonos que eso quiere decir que seguimos por aquí. Y sí, en la cocina estamos muchos enredados entre cacharros, pero ahora mismo es lo que hay.

    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Afortunadamente o no, ese no es mi caso, tengo pocos cacharros que lavar... ;-)
      ¡Muchas gracias y felices fiestas! 🥂
      Besos

      Elimina
  15. Paula, qué delicia de texto… me ha sacado más de una sonrisa. Esa voz del blog hablando en primera persona es un hallazgo genial, lleno de humor, ternura y complicidad. Se nota cuánto cariño hay detrás y cuánto se echa de menos a Sa Lluna cuando no anda cerca iluminándolo todo.

    Me encanta esa mezcla de ironía suave, nostalgia bonita y celebración compartida. Al final, lo que queda es eso: la conexión, las historias, las risas y las ganas de seguir brindando juntos, aunque sea entre nubes naranjas y copas de cava imaginarias.

    Per molts anys més al blog, a les anècdotes i a la llum que sempre torna.
    Una abraçada gran, Paula, i molt bones festes ✨🥂

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegra mucho saber que te he sacado más de una sonrisa, Así como anda el mundo, sonreír varias veces en un instante de lectura, no pasa todos los días. ;-)
      Yo no sería nada sin Sa Lluna, sin su rincón y sin vuestra compañía, así que muchísimas gracias por estar aquí. Seguiremos compartiendo, espero que muchos, muchos, años.
      -"Aquest noi és maco, oi'"
      -Stsss, calla!
      Aferradetes ben fortes i salut, Gumer! 🥂

      Elimina
  16. Tomeu C.26.12.25

    🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Tomeu!
      Salut i bones festes.🤗🥂

      Elimina
  17. Les plataformes i els projectes digitals no són només contenidors de contingut: es tornen vincles, adquireixen identitat i memòria compartida... de vegades. I el teu blog n'és un bon exemple. Enhorabona per aquest altre any més compartit, Paula. Bones Festes!!🤗😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu blog, si no em posés seriosa, em passaria per damunt. Tot i que plegats treballem molt bé i a gust.😅
      Moltes gràcies, Alfons!
      Bones festes, amic.🥂😘🤗

      Elimina
  18. Per molts anys a "el Racó de sa LLuna" i a la Paula que el va parir!
    Espero que la Lluna hagi passat un bon Nadal i un bon Sant Esteve. I que segueixi amb aquesta línia fins al 2026... i més enllà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No exactament, ho pariren la Sargantana i el Follet quan em feren aquest regal, tot i qui l'ha mantingut fins avui heu estat tots vosaltres. Gràcies per ser-hi!
      La Lluna segurament que si, encara que no s'ha deixat veure aquests dies. ;-)
      Aferradetes i bones festes, Xavier. 🥂

      Elimina
  19. Enhorabuena por tu continuidad, la constancia tiene su resultado y tu bello blog es uno de ellos. Te mando un fuerte abrazo y te deseo un nuevo año cargado de salud y felicidad

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel que veig vas una mica endarrerida o potser Blogger està jugant amb tu. ;-)
      Moltes gràcies i que sigui un bon any per a tu, Núria! 🥂
      Aferradetes!

      Elimina
  20. Sr. Blog !, això de celebrar-ho sense Salluna no pot ser, eh ! A tots els pensaments i creació d'històries hi ha la presència de salluna per il·luminar-les !!
    Així que compartim molt bé els bons desitjos amb ella, que no hi pot faltar pas !!. Bon any 2026 !! I una abraçada per cada un : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades se m'escapa i fa de les seves. ;-)
      Moltes gràcies per les teves paraules!
      Bon any 2026, Artur. 🥂
      Aferradetes ben fortes.

      Elimina

Benvinguts al racó!