25 de juny 2026

. . . ❓


Hi ha mirades que fondrien... si poguessin...   

I n'hi ha d'altres que ignoren... con si no hi fossin...

7 comentaris :

  1. Con algunos, será mejor que no coincidan las miradas.
    Besos de anís
    ¡Gracias, Paula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ignorarlos, como si no estuvieran.
      (Que es lo que pasó con todos los que paseaban por allí)
      ¡Gracias a ti!
      Besos, Sara

      Elimina
  2. Està bé passar d'ells com si no hi fossin; no cal regalar-los ni un minut de protagonisme. Però, al mateix temps, no hauríem d'oblidar mai que sí que hi són i que la indiferència, per si sola, no els farà desaparèixer. Al contrari, mentre molts miren cap a un altre costat, ells no paren de guanyar terreny.

    Abraçades.

    ResponElimina
  3. He fet el mateix quan he vist parades d'ells en algun lloc: passar de llarg, ni acostar-m'hi.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
  4. Es bonito sacar fotos y observar lo que hace cada uno. Yo no sé lo que haría jajaja. Pero desde luego que no me pararía.

    Me alegra volver a estar en tu casita después de mi larga ausencia, Paula.

    Besos.

    ResponElimina
  5. Molt partidari de la segona opció. Ignorarlos es el menyspreu més gran que se'ls pot fer.
    Aferradetes Paula

    ResponElimina
  6. Ya me he fijado. La señora después se ira a misa seguramente. Para los demás si te fijas bien en la foto simplemente no existen. Pero lo que me extraña un montón es la foto de abajo y las banderas que cuelgan. Hay algo que no me cuadra.

    Besos.

    ResponElimina

Benvinguts al racó!