25 de juny 2026

. . . ❓


Hi ha mirades que fondrien... si poguessin...   

I n'hi ha d'altres que ignoren... com si no hi fossin...

28 comentaris :

  1. Con algunos, será mejor que no coincidan las miradas.
    Besos de anís
    ¡Gracias, Paula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ignorarlos, como si no estuvieran.
      (Que es lo que pasó con todos los que paseaban por allí)
      ¡Gracias a ti!
      Besos, Sara

      Elimina
  2. Està bé passar d'ells com si no hi fossin; no cal regalar-los ni un minut de protagonisme. Però, al mateix temps, no hauríem d'oblidar mai que sí que hi són i que la indiferència, per si sola, no els farà desaparèixer. Al contrari, mentre molts miren cap a un altre costat, ells no paren de guanyar terreny.

    Abraçades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ignorar-los en aquest espai, no vol dir que no facis res per combatre'ls o per no pensar el mateix que ells. Vam muntar la paradeta i no entenia res, ni pel dia que ho feren, ni què hi feien a les afores del poble, ni quin sentit tenien les banderes que portaven... Tot i així, vaig estar contenta que no es parés ningú a xerrar amb ells. I mira que vaig fer temps entre adonar-me'n, preparar la càmera i fer les fotos. Doncs això va ser tot, al moment ja no hi eren. ;-)
      Aferradetes, Mac.

      Elimina
  3. He fet el mateix quan he vist parades d'ells en algun lloc: passar de llarg, ni acostar-m'hi.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vaig voler immortalitzar el moment, si els hagués trobat pel carrer, tampoc m'hi hagués apropat. Vaig alenar quan vaig fer les fotos i vaig veure que replegaven, no hi havia res a fer.;-)
      Aferradetes, bonica.

      Elimina
  4. Es bonito sacar fotos y observar lo que hace cada uno. Yo no sé lo que haría jajaja. Pero desde luego que no me pararía.

    Me alegra volver a estar en tu casita después de mi larga ausencia, Paula.

    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Normalmente hago fotos de lo que me gusta y de lo que no. ;-)

      Feliz de tenerte de nuevo por aquí, María.
      Besos.

      Elimina
  5. Molt partidari de la segona opció. Ignorarlos es el menyspreu més gran que se'ls pot fer.
    Aferradetes Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig estar molt contenta quan vaig veure que no s'hi aturà ningú. ;-)
      Aferradetes, Josep.

      Elimina
  6. Ya me he fijado. La señora después se ira a misa seguramente. Para los demás si te fijas bien en la foto simplemente no existen. Pero lo que me extraña un montón es la foto de abajo y las banderas que cuelgan. Hay algo que no me cuadra.

    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seguramente todos fueron a misa después y a otros lugares que no se pueden nombrar. ;-)
      Estuve a punto de quitarla con el Photoshop, sentí vergüenza ajena de ver como manipulan todo...
      Besos

      Elimina
  7. Tant de bo, fos així de fàcil.... però més aviat, és amagar el cap sota de l'ala..... com diu en McAbeu, em de recordar que hi son ....
    Una abraçada !.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com li he dit a ell, parlo de la situació que vaig fotografiar. Malauradament tots sabem que hi són, però el fet de que no es parés ningú, a mi em va deixar molt satisfeta.
      Aferradetes, Artur!

      Elimina
  8. Fa mal als ulls de mirar la parada, i tanta bandera espanyola…

    Jo em penso que hagués canviat de vorera, per protecció, per evitar que fossin ells que se m'acostessin…
    Està bé de feixar constància de la situació. És el que hi ha i el que malauradament tenim.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi me'n fa més veure la bandera de les Illes Balears barrejada amb les altres. :-(
      I varen tenir la pocavergonya de posar-se per a la foto quan se n'adonaren, de fet vaig baixar la càmera amb un gest de desaprovació i vaig entrar a casa.
      Aferradetes, nina.

      Elimina
  9. Volen la presència, que tothom sàpiga que hi són.
    Em recorda altres "paradetes" que hi havia per aquí fa pocs anys, més concorregudes, això sí. També volien la presència, que tots sabéssim que hi eren.

    podi-.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tots sabem que hi són, malauradament.
      El que no entenem és com estan legalitzats.
      Aferradetes, Carles.

      Elimina
  10. I cannot tell from the picture what they are representing, but if it is something to be ignored, I am glad others are paying them no mind.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Representa la ultradreta espanyola.
      Si vols veure les imatges més grans, només les has d'obrir a una nova pestanya.
      Petonets, Mimi.

      Elimina
  11. No es para ningú, però cada cop els vota més gent...

    No ho entenc.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jo tampoc ho entenc.
      Sobretot que hi hagi gent obrera que els pugui votar.
      Petonets, Xavi.

      Elimina
  12. Oye Paula: muchas gracias por tus palabras tan bellas en mi festejo, eres de lo mejor que hay en el mundo. Lo aprecio mucho, Díos quiera que tengamos mucho tiempo todavía para seguir tan cerca.. Te quiero.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Ufff, gracias, Sara!
      Creo ser una persona coherente con mis principios, es decir, una persona normal.
      Besos dulces, amiga.

      Elimina
  13. Mejor pasar e ignorar a quienes se postulan como lo hace estos.
    Abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ignorarlos de la mejor manera posible, que es no votándoles.
      Aferradetes, Luis.

      Elimina

Benvinguts al racó!