02 d’octubre 2022

BLOggEr . . . !!

(Imatge de la xarxa)

Aquest escrit va dirigit a la persona o grup de persones que dirigeixen el món de Blogger. Quan parlo de persones s'entén que parlo de gent amb pensaments, idees i una mica de sensibilitat; no parlo de màquines i els seus algorismes. 
Com deia la meva mare "quan una cosa va bé, millor no tocar-la" y així és, molt senzill i amb poques paraules. Som molts els que hem decidit quedar-nos en aquesta casa, sobretot perquè en altres plataformes s'està vivint massa aviat, on amb un "like" o amb un "emoji" ja has resolt el que volies dir. Als blocaires no ens agrada aquesta fredor, ens agrada compartir opinions amb els nostres seguidors. En fi, que us he de dir que vosaltres no sapigueu de sobres.

Doncs el motiu d'aquesta entrada és que ens n'adonem que la casa s'ensorra, Si Senyors!, els comentaris dels nostres seguidors es perden pel món fosc del "spam", quan no es perden definitivament; també han desaparegut de la barra lateral els blogs dels nostres amics, per no dir que és totalment impossible afegir a un nou amic. Per altra banda, a l'hora de comentar no deixa fer-ho amb el nostre nom, és a dir, no ens reconeix com a blocaires... El traductor de la pàgina, un dia va bé i tres no. No sé si han estat els "hakers" o algú del seu departament un poc despistat...

En fi, per no causar molèsties, no parlaré de més anomalies (la llista és molt llarga), però ja que NO us demanem petites millores (no fos cas que els vostres informàtics petessin), sí que us demanem que deixeu de marejar la perdiu. Si us plau, deixeu-nos fer tranquils!. Arrangeu tot aquest desgavell i deixeu-nos al nostre ritme, què com deia la meva mare "quan una cosa va bé, millor no tocar-la".

Llarga vida als blogs!

58 comentaris :

  1. Tal vegada et diré quelcom que potser no vols sentir i no t’agradi. Aquestes xarxes es creen per guanyar diners, però quan deixen de ser prou rentables i no poden vendre-ho a tercers, les abandonen a poc a poc. Les deixen morir. N’hi ha d’altres que els hi passa igual, com la xarxa de fotografia Flickr.
    Ja et vaig comentar que jo tenia dos comptes a Blogger, ho vaig haver d'anular perquè me’ls havien segrestat una empresa indonèsia de apostes il·legals que l’utilitzaven com a pont.
    Em sap greu no ser més positiu...
    Aferradetes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc d'escoltar, de fet és el que més m'agrada, que estem d'acord o no és una altra història.😉
      Tot això que m'expliques ho sé i, en arribar l'hora, no ens quedarà més remei que acceptar-ho. Però des de la meva ignorància, una cosa és deixar que es mori i l'altra marejar per enredar-ho més, fent aquestes ximpleries què només creen caos.
      No sé si tenies els blogs molt actius, el que sí he vist és que a blogs que no els fan servir massa, comencen a tenir molts comentaris amb llengua que no entenc i que sembla xinès... Al meu cas, tinc el comentaris moderats precisament per evitar aquestes coses, entre d'altres.
      Serà el que serà, mentrestant faig servir la meva manera de dir les coses que no em van bé.

      Aferradetes, Joan.

      Elimina
    2. Jo no vaig esbrirar-ho pels comentaris, sinó per uns estudis que vaig fer de les estadístiques d'entrada i els servidors que utilitzaven. De totes maneres entenc el teu enutj i el comperteixo, inclús t'atmiro per la teva lluita, però el problema és que aquesta gent deixa d'invertir. Una altre cosa fos que blogger fos de pagament mensual o anual i aquesta gent guanyés diners, (o bé amb anuncis com fan a Instagram).

      Elimina
    3. Entenc tot el que dius, però crec que juguen molt malament. És un negoci, això està clar, però que no ho venguin com a gratuït, què no ho és tampoc.

      Elimina
  2. !Llarga vida als blogs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, així és, ben fort i ben clar.

      Aferradetes.

      Elimina
  3. Totalment d'acord!!!

    Una abraçada, sa lluna!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com més som, més força fem.

      Aferradetes, Alfred.

      Elimina
  4. Concordo na íntegra com o teor de brilhante texto.
    .
    Feliz domingo … abraço cordial
    .
    Pensamentos e Devaneios Poéticos
    .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Ricardo!.

      Aferradetes de dilluns.

      Elimina
  5. ¡Excelente! Acá ya no se han desaparecido, ni ido a spam los comentarios. Siguen todas las demás averías.
    Fuerte abrazo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Como tienen mucho trabajo los señores informáticos, seguramente se irán arreglando poquito a poco... o eso espero, porque ya van dos comentarios tuyos que rescato del spam.😤

      Besos, Sara.

      Elimina
  6. I a més a més que abans cercaves una cosa pel Google i una possibilitat és que te sortís un blog on es parlava "de la cosa". Ara no, els blogs semblen desapareguts de les recerques.

    podi-.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estan tan enfeinats (pobrissons), què tot va cap per avall.🙄

      Aferradetes, Carles.

      Elimina
  7. Et dono la raó, salluna !...però no temptis al diable :DD a veure si es posen a arreglar-ho i l'acaben d'espifiar !!
    Abraçadetes ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs abans que facin els deures... deu haver-hi algún informàtic bo, oi?🤔

      Aferradetes, Artur.

      Elimina
  8. En la próxima actualización posiblemente ya no saldrá nada.

    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nada de nada (es decir, dejarnos sin blog) o nada de las anomalías que tenemos?????.

      Besos

      Elimina
  9. Anònim2.10.22

    Coincideixo amb tot el que esmentes, cada cop hi ha més problemes. I estic d'acord amb tu amb això dels "likes", els comentaris són més propers, i aquí no hi ha la immediatesa de les xarxes. A més, a mi també m'agrada més el blog perquè ho pots tenir tot més endreçat i classificat.
    Com bé dius, que ens deixin continuar tranquils dins d'aquest món blocaire.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens agraden les coses lentes, com un bon aguiat cuinat fent xup-xup.😉

      Aferradetes, nina.

      Elimina
  10. Ben dit i ben fet.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al pa, pa i al vi, vi i l'aigua clara.😅

      Petonets, Xavi.

      Elimina
  11. A mi a vegades em resulta impossible accedir a alguns blogs on abans hi accedia amb normalitat i em diu que és un lloc maliciós. Fins i tot al meu ordinador, algun dia el meu propi blog és tractat de lloc perillós.
    Tot i que sóc poc actiu als blogs quan faig un post em canvia els espaiats, el tipus de lletra, a vegades m'és impossible justificar el text...
    Llarga vida als blogs, i que no els espatllin més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això em passa amb el blog de la Roser, costa un munt d'obrir-se. No ho he posat per no allargar-me massa, però aquests problemes que dius tu (els espaiats i també poder justificar un tex), també em passen a mi.
      Sabem què no manem, però si us plau, una mica de seny!.

      Aferradetes, Xavier.

      Elimina
  12. Hear Hear! I quit blogger a few times because of this. I do not think Blogger will hear you though. Spam filter is a nightmare for me

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totes les plataformes tenen problemes, també sé que no em faran molt de cas, però el que no faré serà anar-me'n sense denunciar tot el que va malament. A mi m'agraden els blogs i aquí seguiré fins que ens ho arreglin o fins que tanquin.🤷‍♀️

      Aferradetes, roentare.

      Elimina
  13. ¡Bien rugido, leona! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. ha, ha, ha!, no m'ho havien dit mai!.😅

      Aferradetes, Sean.

      Elimina
    2. En alemán, existe un término para lo que Blogger lleva practicando desde hace tiempo: Verschlimmbesserung.
      Improvement for the worse. Or: disimprovement

      Elimina
    3. Més que una "desmillora" crec que és més una deixadesa, manca de ganes per part de tots ells.

      Elimina
  14. No se que decirte, salvo que sentiria que esto se terminara acabando... Pero, en fin, tampoco me extrañaria... Todo llega a su fin...
    Un abrazo, amiga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que se esperen un ratito más o hasta finales de siglo...

      Aferradetes, amic.

      Elimina
  15. Signaria fil per randa el teu escrit i tant de bo algú d'aquests "responsables" de Blogger a qui el dirigeixes se'l llegís. No hi tinc gaires esperances, però. Em sembla que la realitat s'apropa més al que diu JOAN MILLET i que aquesta plataforma ja no els interessa perquè hem deixat de ser rendibles. A veure quant de temps més podem aguantar abans que se la carreguin del tot. Quan passi ja veurem que fem, però tinc clar que, a mi almenys, m'hauran de fer fora perquè ara com ara no tinc cap intenció de plegar el blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haver de plegar d'un lloc on et sents a gust, fas bones miques i on ens hem anat coneixent, és el que em fa més mala bava... Com tu, tampoc tinc cap intenció de plegar, m'hauran de treure per força.

      Aferradetes, Mac.

      Elimina
  16. Estic totalment d'acord amb tu.
    Abans quan ells volueb fer algun canvi, tot es desgavellava uns dies i després tot tornava a funcionar...
    Jo penso que ara ho tenen abandonat i si es desgavellen coses, ningú les arregla.

    Però com diu en Mc, ens hauran de fer fora, perquè jo tampoc penso plegar.

    I jo només soc activa en una,altra xarxa, l'Instagram, però ja me'n canso, perquè la fan tan rendible per a ells que l'han fet pesada per a mi.

    En fi, llarga vida als blogs!

    I aferradetes blocaires, preciosa

    ResponElimina
    Respostes
    1. És incomprensible veure que per arreglar una cosa, la fan malbé. Tan malament fan el treball que no sé què pensar. Però ja ho he dit, no plegaré, serem la resistència!.
      Llarga vida als blogs!.

      Aferradetes blocaires, nina.

      Elimina
  17. Caram! Jo no he advertit res d'això, sa lluna. Dec ser l'única pel que vei en els comentaris. Només aquell comentari teu d'aquell dia, que se'n va anar a l'spam. Estaré al cas! I espero que els comentaristes s'equivoquin perquè el blog ja forma part de les nostres vides. Però com que en aquest món tot es redueix a la rendibilitat, tampoc no m'estranyaria. Amb tot, si passa, alguna cosa muntarem per seguir llegint-nos!
    Aferradetes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es veu que tot es fa per la pasta... doncs jo em nego a viure amb aquesta idea. Hi ha moltíssims blogs pel món que encara segueixen publicant assíduament i això que fan, no és seriós.

      Aferradetes, nina.

      Elimina
  18. Me uno a a tu escrito y sobre todo a ese final...
    Larga vida a los blogs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que sea larga y, a poder ser, en serio.

      Aferradetes, Fernando.

      Elimina
  19. Bufff, hace mucho tiempo que la cosa no funciona bien, mi contador de visitas ha estado meses sin funcionar, comentarios que me llegan por correo y luego no aparecen en el blog, he intentado enlazar a mucho amigos nuevos y es imposible y un sin fin de cosas más. Me encantaría que volviese a ser como al principio cuando todo iba bien, porque yo quiero seguir aquí, que las redes sociales no me gustan nada. "Larga vida al blog"
    Un fuerte abrazo desde el mar Cantábrico.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A la mayoría de los que nos paseamos por aquí, NO NOS GUSTAN LAS REDES, por eso elegimos estar en Blogger. Sólo por eso, podrían tenernos en consideración. Deberían llevarnos en volandas y que no nos rozara nada.😅

      Aferradetes, Germán.

      Elimina
  20. Estic d'acord amb tu, a mi també m'ha donat molts mal de caps...Esperem que s'arregli !!!
    Bon vespre, Lluneta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això esperem tots, que ens facin cas i tot s'arregli.

      Aferradetes, Roser.

      Elimina
  21. Por el momento, no tengo graves problemas...toquemos madera.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cada uno por separado podríamos decir que no son problemas graves. Cuando van juntándose todos y cada día uno nuevo, es cuando al problema se le puede llamar verdaderamente problema. Y si lo vamos dejando, ya no tendrá solución.

      Besos, Antonia.

      Elimina
  22. Jo no sóc titular de cap bloc i per això no conec el tema des de dins, però m'imagino que la qüestió crematística és darrere de tot. Va ser el que va passar amb G+, que ja només funciona per a empreses. Quan alguna cosa deixa de ser rendible, es tanca. La web va néixer amb una clara vocació de servei públic fins que els voltors van veure l'oportunitat de fer negoci i es va fotre l'invent. Imagino que sempre quedaran petits reductes sense contraminar on anar!!🤷‍♂️Aferradetes molt fortes, Paula!!🤗😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això que expliques és el que fan amb tot, quan una empresa neix amb vocació de servei públic i va guanyant a la gent, no pots canviar d'imatge, perquè llavors no té cap raó de ser el que volies fer. No juguen amb números, sinó amb persones.
      Potser la meva manera de pensar no és d'aquest món...🤷‍♀️

      Aferradetes, Alfons.😘🤗

      Elimina
  23. Un altre detall que voldria introduir (i disculpeu-me potser donc pals de cec...), però quan a les estadistiques vostres hi ha moltes visites de paisos com Russia, Xina, Indonèsia etc.. (encara que no hi hagi comentaris), penseu que és possible que uns tercers utilitzin el vostre blogger per afers poc clars com a pont, el problema és que la gent de Blogger no inverteix en seguretat d'ençà de fa temps i sigui el motiu que a voltes no us funcioni prou bé... Desitjaria equivocar-me.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. No en tinc ni idea del que parles, potser perquè no miro les estadístiques del blog, simplement em dedico a pujar allò que em ve de gust. La seguretat no és tal al món en què vivim, com a mostra el Pegasus i tot el que no sabem. Tots estem exposats i no tan sols aquí, sinó en cada pas que fem. No es salva ningú, malauradament.

      Gràcies, Joan.🤗

      Elimina
    2. Tal vegada hi haurà qui no li importi com utilitzin (sota mà) al seu compte de Blogger i vulgui fer com l'estruç, però a mi em va molestar molt que primer des de Russia m'utilitzaven el meu compte amb una xarxa de prostitució (llavors em vaig fer el "longuis" com aquell que no li va la cosa) i un any més tard ho fessin des d'Indonesia amb una xarxa de apostes il·legals. Hi haurà que tan se li enfot, però a mí no. Instagram cuida la seva seguretat, 500px cuida la seva seguretat, 1x cuida la seva seguretat, i tanta altres, per tant Blogger hauría de fer el mateix. Ara, qui vulgui ser enganyat, que ho faci, qui vulgui fer l'estruç, que ho faci.

      Elimina
    3. Cadascú ho fa com sap, no crec que ningú amagui el cap. Si poguéssim veure tot el que fan en TOTES les xarxes, ens posaríem les mans al cap.
      Gràcies per aportar les teves experiències!.

      Aferradetes, Joan.

      Elimina
  24. Ojalá dejaran dejaran de marear la perdiz. Y es muy cierto que todo lo gratis termina desapareciendo.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si una empresa nace con la intención de ser un servicio público, no entiendo como pasados unos años se quiera cambiar su forma de obrar. No sé si es por avaricia, por desgana o porque creen que las personas somos idiotas, pero la verdad es que lo están haciendo francamente muy mal.

      Aferradetes, Laura.

      Elimina
  25. El senyor google fa i desfà al seu gust i el dia que la piqui la mosca tanca blogger i es queda tan panxo. Malauradament.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, però una mica de renou hem de fer.

      Aferradetes, Llorenç.

      Elimina
  26. Ui, quina por que s'acabin els blogs! Són mitja vida per a mi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estan passant coses inacceptables, ens tenen ben abandonats.
      Per a mi també són mitja vida.

      Aferradetes, Helena.

      Elimina

Benvinguts al racó!