01 de novembre 2023

NOTA informativa (4)

M'uneixo a la crida de la Sara, perquè ja estem cansades de tantes irregularitats a Blogger.

Si has notat que la secció de "seguidors" s'ha quedat desconfigurada al blog i desitges arreglar-ho, pots fer el següent: 

1. Entrar a estadístiques.

2. Entrar a seguidors.

Aquí apareix la llista de tots els que et segueixen, amb l'opció “bloquejar”.

La majoria són blogs que ja no estan actius. Trieu bloquejar i desapareixeran.

Si no pots comentar en aquest blog, si us plau "deixa de seguir-me" i després "torna a seguir-me".

A més de quedar neta i ordenada la secció, és probable que deixi d'enviar-vos a correu brossa els comentaris.

Us agraeixo molt la vostra comprensió i col·laboració en cas de ser un dels que donaré de baixa, per desconfiguració o potser per un error involuntari. Si abans feu el que us dic, deixar de seguir-me i tornar a seguir-me després, tot es solucionarà. La foto que he treta només és una part, podeu veure com sortiu anant a seguidors, si no hi ha foto és que esteu desconfigurats.

Moltes gràcies!

36 comentaris :

  1. Jo de moment no tinc problemes, però segur que el dia menys pensat... patapam. Estic creuant els dits.
    Aferradetes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig que la teva foto segueix intacta, això vol dir que ets seguidor.😉
      Amb aquesta gent mai se sap!.

      Aferradetes, Josep.

      Elimina
  2. Moltes gràcies per la informació.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu cas és molt curiós, ja que no surts a la llista de seguidors, però no tinc problemes amb els comentaris.🤪

      Petonets, Xavi.

      Elimina
  3. A mi me sigues saliendo bien
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu caso és como el anterior, no estás como seguidor en mi blog, pero no hay problemas con tus comentarios.🤦‍♀️

      Besos

      Elimina
  4. Thanks for the heads up. I do see your photo there. I find most social media platforms are having misconfigured.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs mira, jo no veig la teva foto al meu.🤔
      Això està sent molt complicat.

      Aferradetes, roentare.

      Elimina
  5. ☺️ Al menos hicimos el intento. Dudo que vaya a haber colaboración.
    Abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De momento no saco nada en claro, personas que me están siguiendo y las veo con ese roto en la foto, otras me siguen y no aparecen como seguidores y otras que me llegan todos sus comentarios como spam aunque no me sigan... ¡de locura!.
      Lo hemos intentado, aunque cuando tenga un momentito largo, voy a quitar a todos los seguidores de sus categorías y volveré a poner sólo a los que están activos, por probar que no quede.✊

      Aferradetes, Sara.

      Elimina
  6. Respostes
    1. Puede que sea ese el problema de mis comentarios en tu blog, que tú no me sales en seguidores. ¿Yo te sigo, pero tú no a mí?... Esto está siendo muy complicado.

      Aferradetes, Luis.

      Elimina
  7. A Blogger, no le importa mucho. Por lo que parece.

    Aferradetes, sa lluna!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb tu no hi ha cap problema, surts als meus seguidors i m'arriben bé els teus comentaris. Als de Blogger els importem un rave.🤷‍♀️

      Aferradetes, Alfred.

      Elimina
  8. He vist que ara surts la primera en la meva llista de seguidors i això deu voler dir que has fet això de desapuntar-te i apuntar-te. A veure si així s'arregla el problema que feia considerar alguns dels teus comentaris com spam. Encreuo els dits.

    També he fet un repàs als meus seguidors i n'he bloquejat només un parell que em sortien com "desconegut", no ho he fet amb tots els que surten sense imatge perquè n'hi ha que sí que em comenten sense problemes. Així que potser no és aquest el paràmetre que cal seguir.

    Estaré atent a veure com va, gràcies per la informació.

    Abraçades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha de tot (per no variar), el que sí que estic comprovant és que si jo els segueixo i ells no m'han seguit dins el meu blog, els meus comentaris van a parar a spam; com també si surto (no sense foto), més bé és com una foto trencada que és el que vaig veure al teu blog, per això et vaig deixar de seguir i una vegada actualitzada la pàgina, et vaig tornar a seguir. Esper que serveixi per arreglar aquest problema.🤔

      Aferradetes, Mac.

      Elimina
  9. Ignoraba que se pudiera bloquear a los seguidores. A veces tienes miedo de tocar a nada. Tuve un despiste y de golpe le dia a eliminar a todos los blogs que frecuento y me costó trabajo llegar a recuperarlo. Ahora los conservos todos incluso los de dos personas, que ya no están con nosotros y otros que llevan tiempo, sin publica. Los conocí a principios de crear mi blog y no quiero dejarlos en el olvido. Lo que me pasó fue en mi otro blog, llamado Ventana de foto.
    Gracias por la información.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahora he ido a tu otro blog (Ventana de foto) para seguirte, porque pueda que sea ese el motivo de que me lleguen casi todos tus comentarios al spam.¿...?.

      Aferradetes, Antonia.

      Elimina
  10. Blogger hace cosas muy raras. Una de las que me repatea, es que muy de vez en cuando me envía para aprobación comentarios que ya estaban publicados hace seis, siete años etc tengo que volver a aprobarlos por si los elimina.
    Molts petons :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, también me pasa a mí, como dejar comentarios en spam y tener que ir avisando a cada uno que los revisen, También no dejar que agregue ni que quite a nadie de mis listas. Ya es que queremos mucho este formato, porqué sería suficiente para mandarlo a paseo.🤦‍♀️

      Aferradetes, Gumer.

      Elimina
  11. Per comentar no tinc problemes. Més aviat quan publico sí que es desconfigura el model de lletra, a vegades el cos de lletra, si poso justificar a vegades no fa cas...
    És bo saber aquest truc que proposes per si mai no et puc comentar a tu o a qualsevol altre blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No he tingut cap problema amb els teus comentaris, però sí que hi ets entre aquells que surts amb la foto "trencada". Si no és massa demanar, pots anar a seguidors del meu blog i deixar-me de seguir i després d'actualitzar la pàgina, tornar-me a seguir?. Gràcies!.

      Aferradetes, Xavier.

      Elimina
    2. Ja ho he fet. A veure si ha millorat.

      Elimina
    3. Veig que sí, però t'ha quedat com anònim, sense foto.
      Gràcies!

      Elimina
  12. Moltes gràcies per la informació, Paula.
    En primer lloc, com que no em trobava a la teva llista de seguidors he fet això de deixar de seguir i tornar a seguir i ha funcionat, de seguida he vist la meva foto a dalt de tot.

    Després he posat a la vista la meva llista de seguidors (que no la tenia posada) per si tu també vols fer el mateix i a veure si resolem això dels teus comentaris al correu brossa. A veure si millora alguna cosa. Jo aquí, habitualment no tinc problemes per comentar. No he bloquejat ningú, perquè tinc molts pocs seguidors i tot són coneguts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que eres la segona o la tercera, vau començar a seguir-me la Sargantana, en Gasull i tu. Per això vos vaig fer els padrins del blog.😉
      Has fet molt bé, perquè també estaves amb la foto "trencada". Ahir vaig mirar el teu des del mòbil i no vaig veure la llista, avui ho tornaré a mirar des de l'ordinador.
      Moltes gràcies!.

      Aferradetes, preciosa.

      Elimina
  13. Jo no tinc cap problema amb els meus comentaris, i també veig la meva foto, així que suposo que ho tinc tot bé. Aferradetes, Paula!!🤗😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben cert, tu no tens cap problema amb el meu blog... l'únic problema que veig és que no tens blog.🤭

      Aferradetes, Alfonso.😘🤗

      Elimina
  14. Yo, en mi torpeza solemne, no tengo conocimiento de que nadie me siga... A veces, algun comentario se mete en span, pero cada dia entro en los comentarios y los autorizo...

    Un abrazo, amiga

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Por no tener seguidores tienes una larga lista que te siguen!.😅
      Lo que pasa es que no has subido el gadget de seguidores en tu blog y tampoco me sigues a mí. Quizás por eso me llegan todos tus comentarios como spam.
      Si abres mi blog, en la barra lateral hay un grupo de fotos que representan a mis seguidores, sólo tienes que darle a seguir y ya estaría.😉

      Aferradetes, amic.

      Elimina
  15. El teu haiku ha fugit per la finestra.

    A veure si torna...

    ResponElimina
    Respostes
    1. uiii, doncs sí que ha sortit!!!.🤭

      Petonets, Xavi.

      Elimina
  16. Jo no tinc cap problema, de moment. A vegades no podia comentar amb el meu nom, però.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs fixa't amb els meus seguidors, tu ets una de les persones que surt amb la foto "trencada". Per això deia que féssiu el favor de deixar de seguir-me, actualitzar la pàgina i seguidament tornar-me a seguir. És el que vaig fer als teus blogs.

      Aferradetes, nina.

      Elimina
  17. De momento no tengo problemas.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu foto aparece en perfecto estado en mis seguidores, por eso no tenemos ningún problema.😉

      Aferradetes, Laura.

      Elimina

Benvinguts al racó!